Grzegorz Łapanowski ambasadorem Grand Kitchen w Arkadii!!!

Na razie jeszcze w budowie, ale już na jesieni Arkadia rusza z zupełnie nową strefą gastro, której ambasadorem i twarzą został Grzegorz Łapanowski!

Grand Kitchen zacznie działać wczesną jesienią z nową, bogatą ofertą kulinarną. Znajdziemy tu kuchnie świata w tym Azia Concept – dwupoziomowy lokal, w skład którego wchodzić będzie restauracja japońska HANA SUSHI, kuchnia chińska DIM SUM, kuchnia tajska NAI THAI, a także bar Hana Sushi Express. Czy Azjia Concept udźwignie aż tak duże menu dowiemy się na jesieni, ale na tą chwilę brzmi ciekawie, szczególnie dla takich miłośników kuchni azjatyckiej jak ja. Oprócz Azji znajdziemy też Zieloną z kuchnią wegetariańską i wegańską, Lalkę– lokal serwujący naleśniki w najróżniejszych wariantach oraz Fenicję – restauracja oferująca potrawy kuchni libańskiej.  Ciekawie brzmi również La Manga serwująca hiszpańskie tapas, pinchos. Żeby tradycji stała się zadość nie zabraknie oczywiście Pizzy Hut 🙂 Co ciekawe, menu ma być rozszerzone o pizze wypiekane w kamiennym piecu na oczach gości.

W Grand Kitchen będzie ładnie! Będą widoki, tarasy, zieleń. Ciężko sobie to na razie jeszcze wyobrazić, ale zapowiada się naprawdę piękny i wysokiej jakości design, odbiegający od standardów do których przywykliśmy w centrach handlowych.

18945320_10211188022367695_443671371_n

Myślę, że Grzegorz Łapanowski jako ambasador Grand Kitchen to świetny wybór. Podziwiam go za energie, pomysły, serce i zapał do tego co robi a razem ze Szkołą na widelcu szykują naprawdę sporą dawkę kulinarnych atrakcji w Arkadii.

Często zapominamy o tym, jak ważne dla naszych codziennych relacji są wspólne posiłki oraz towarzyszące im rozmowy. Dlatego cieszę się, że będę mógł mieć swój udział w tworzeniu tego wyjątkowego miejsca – mówi Grzegorz Łapanowski, ambasador Grand Kitchen. – Razem z Fundacją „Szkoła na widelcu” od niemal 10 lat działamy na rzecz lepszego jedzenia w szkołach i przedszkolach, a także promujemy wiedzę na temat zdrowego odżywiania wśród dzieci, ich rodziców oraz nauczycieli i pracowników stołówek. Jako ambasador Grand Kitchen planuję wspólnie z Arkadią wielką kampanię; w ciągu 50 tygodni zrealizujemy 200 warsztatów kulinarnych przez cały rok, dostępnych bezpłatnie dla wszystkich. To unikalne w swojej skali działanie, dzięki któremu jeszcze lepiej promować będziemy edukację kulinarną.

Unexpected Dining.JPG

Cieszy mnie fakt, że Arkadia stawia na jakość jedzenia i podąża za modą slow food. Są to duże zmiany i to zmiany na lepsze. Dobrze mieć w takich miejscach wybór a nie być skazanym całkowicie na fast food po długich zakupach. Kibicuję i mocno trzymam kciuku za całe przedsięwzięcie. Do zobaczenia na jesieni! 🙂

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 × cztery =